آفتاب

آخرین خبرها از فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان؛ از همراهی کارگزاران تا تکذیب کارگروه حل اختلاف

آخرین خبرها از فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان؛ از همراهی کارگزاران تا تکذیب کارگروه حل اختلاف

ایلنا نوشت: عضو ارشد کارگزاران با تکذیب شایعات اخیر مبنی بر جدایی حزب کارگزاران از شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاحات گفت: همانطور که پیش‌تر هم اعلام شد طی لیستی مشترک با اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

علی‌محمد نمازی افزود: این حرف‌ها و شایعات در حالی مطرح می‌شود که آقای مرعشی از حزب کارگزاران به سمت رئیس کارگروه استان‌ها که یکی از مهمترین مسئولیت‌های ائتلاف است٬ منصوب شده است.

وی با اشاره به اتحاد اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: این شایعات اخیر از سوی رقبای اصلاحات مطرح می‌شود. این افراد با تریبون‌های کثیری که در اختیار دارند٬ برنامه‌های خود را برای مشوش کردن فضای انتخابات پیش می‌برند. ضمن اینکه گروه‌های تندروی رقیب، موسوم به جریان پایداری از انسجام٬ اتحاد و برنامه‌ریزی‌های اصلاح‌طلبان خشنود نیستند.

نمازی با تکذیب لیست‌های منتشر شده از ائتلاف اصلاحات گفت: این گمانه‌زنی‌ها صحت ندارند و هنوز لیستی قطعی نشده است.

حاجی: کارگروهی با عنوان حل اختلاف اصلاح طلبان تشکیل نشده است

رئیس کارگروه تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، تشکیل کارگروهی به عنوان کارگروه حل اختلافات و داوری میان اصلاح طلبان در این شورا را رد کرد.

مرتضی حاجی افزود: شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان سه کارگروه دارد که این کارگروه ها هم وظایف خود را انجام می دهند.

وی توضیح داد: این کارگروه ها شامل کارگروه تدوین سیاست ها و راهبردهای انتخاباتی، ساماندهی امور استان ها و کارگروه تعامل و رایزنی است.

حاجی تاکید کرد: هیچ کارگروه دیگری به غیر از این سه در شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تشکیل نشده است.

27220

کد N1048193

وبگردی