آفتاب
دبیرکل جمعیت موتلفه اسلامی:

ائتلاف اصولگرایان در آینده‌ای نه چندان دور محقق خواهد شد

ائتلاف اصولگرایان در آینده‌ای نه چندان دور محقق خواهد شد

دبیرکل جمعیت موتلفه اسلامی گفت: سیاست کلی اصولگرایان، رسیدن به ائتلافی با حضور تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اصولگرایی است که در آینده‌ای نه چندان دور، محقق خواهد شد.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نشست‌های سه‌جانبه جمعیت موتلفه با جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جمعیت موتلفه با جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران بیش از 50 جلسه مشترک برگزار کرده و تاکنون نیز به مشترکات زیادی دست یافته‌ایم و اگر لازم باشد این جلسات مشترک را باز هم برگزار خواهیم کرد.

حبیبی ادامه داد: سیاست کلی ما این است که در ائتلاف اصولگرایان، همه اصولگرایان چه شخصیت‌های حقیقی و چه حقوقی حضور داشته باشند و نهایتاً این ائتلاف با حضور تمامی چهره‌ها و احزاب اصولگرایی در ‌آینده‌ای که چندان دور هم نیست، صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه سه تشکل موتلفه، پایداری و ایثارگران در پی سهم‌خواهی از ائتلاف پیش‌رو نخواهند بود، گفت: هدف ما این است که ان‌شاءالله مجلس دهم با پیروزی اصولگرایان همراه شود و به این دلیل معتقدیم که اگر قرار است مجلس دهم، مجلسی اصولگرا باشد تمامی اضلاع این جبهه باید در ائتلاف برای انتخابات حضور داشته باشند.

دبیرکل جمعیت موتلفه اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به یک ائتلاف کامل باید منافع جمع اصولگرایان را بر منافع حزبی و گروهی خود ترجیح دهیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری را به عنوان دو تشکل اصولگرا می‌شناسد، اظهار کرد: ما معتقدیم در ائتلاف آینده اصولگرایان، هم جمعیت ایثارگران و هم جبهه پایداری باید حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1047894

وبگردی