آفتاب
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

مجموعه عوامل برگزاری یک انتخابات سالم فراهم است

مجموعه عوامل برگزاری یک انتخابات سالم فراهم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وحدت و هماهنگی میان عوامل اجرایی ستاد انتخابات و هیأت نظارت عنصر اصلی و اساسی برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است، خوشبختانه مجموعه عوامل برگزاری یک انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید موسی خادمی در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیأت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در سایه وحدت وهماهنگی پیش آمده تدابیر و امکانات لازم در راستای برگزاری انتخابات فراهم می‌شود.

وی با بیان این‌که «گزارش‌های مورد نیاز در هر سطحی باید به ستاد انتخابات ارایه شود»، اظهارکرد: مراقبت‌های لازم در خصوص تبلیغات زودهنگام و برگزاری همایش های تبلیغاتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید شرایط را به نحوی فراهم کرد که فضای استان زودتر از موعد رقابتی نشود و حتی الامکان همه نامزدهای احتمالی در موعد مقرر نسبت به تبلیغات اقدام کنند تا عدالت در این خصوص رعایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری ستاد انتخابات با حضور اعضای شورای اداری استان تصریح کرد: در این نشست موارد لازم به آنان گوشزد می‌شود و همچنین تأکیدات ضروری در خصوص همکاری جدی دستگاه ها با ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران و همچنین هیأت های نظارت استان و شهرستان ارایه می‌شود.

وی، با اشاره به حضور سخنرانان با دعوت گروه ها و اقشار مختلف، ادامه داد: بهتر است با رعایت جوانب مختلف ضمن اینکه فضای سیاسی استان باز باشد اما کسانی دعوت شوند که موجب بروز تشنج و جنجال در فضای سیاسی استان نشوند، لازم است تبلیغات زودهنگام نامزدها طبق برنامه زمان بندی انتخابات مدیریت شود.

وی بر ضرورت جدی گرفتن پشتیبانی ستاد انتخابات و تأمین پیش از موعد نیازمندی‌ها و امکانات لازم تأکید و اظهار کرد: به ویژه امکانات مورد نیاز شعب اخذ رأی شامل تجهیزات، امنیت و ... تأمین شده و آماده باشد.

خادمی با بیان این‌که «در این میان، شعب اخذ رأی سیار باید مورد توجه مضاعف باشند»، اظهار کرد: امکانات مورد نیاز این شعب شامل تجهیزات، خودرو، راننده و سایر موارد لازم در سطح بخشداری تأمین شده و زیرساخت‌های لازم مهیا و فراهم شود.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی که از سوی شورای نگهبان تأیید شوند قطعا مردم با هوشیاری افراد اصلح را انتخاب می کنند. وظیفه ما به عنوان نیروهای اجرایی و نظارتی انتخابات اینست که انتخاباتی باشکوه و حداکثری مطابق با قانون و در راستای آبروی نظام برگزار کنیم.

انتهای پیام

کد N1047286

وبگردی