آفتاب
معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه:

مبلغان تولید محتوا در فضای مجازی را رونق دهند

مبلغان تولید محتوا در فضای مجازی را رونق دهند

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به حضور گسترده مبلغان در فضای مجازی گفت: مبلغان تلاش کنند تا تولید محتواهای ارزشمند و دینی را در فضای مجازی رونق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، در نشست مبلغان فعال در شبکه‌های پیام‌رسان با تأکید بر برنامه‌های حمایتی دفتر از گروه‌های تبلیغی گفت: دفتر تبلیغات عزم خود را بر توسعه حمایت از گروه‌های تبلیغی جزم کرده چناچه امسال اعزام مبلغ نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همین توسعه حمایت شامل گروه‌های تبلیغی در فضای مجازی می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت گسترده طلاب در فضای مجازی تصریح کرد: مبلغان این فضا باید رونق تولید محتوا در فضای مجازی را مهم بدانند و از گرفتار شدن در عرصه کپی اجتناب کنند.

وی افزود: در تعابیر مقام معظم رهبری چنان برمی‌آید که اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، لذا باید دانست هرآنچه موجب تهدید و آسیب انقلاب می‌شود در این فضا نیز تهدیدآمیز است.

روستاآزاد حمایت از ایده‌های نو و خاص را از برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: مبلغانی که بتوانند ایده‌های ارزشمند و خلاقانه ارائه دهند حتما از سوی دفتر حمایت خواهند شد.

انتهای پیام

کد N1047131

وبگردی