آفتاب
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان خبر داد:

ثبت نام96 هزار اصفهانی برای سفر به کربلا

ثبت نام96 هزار اصفهانی برای سفر به کربلا

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: صدور ویزا عراق تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و تاکنون 96 هزار اصفهانی برای حضور در کربلا ثبت نام کرده‌اند.

محمدعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، اظهار کرد: صدور ویزا تا اطلاع ثانوی برای کسانی که می‌خواهند عازم کربلا شوند تمدید شده است و افراد می‌توانند برای ویزا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 96 هزار نفر از مردم اصفهان برای دریافت ویزا ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: تاکنون 76 هزار ویزا برای عازمان کربلا صادر شده است و خوشبختانه با وجود نمایندگی وزارت امور خارجه در استان صدور ویزا با حداکثر سرعت و در کم‌ترین زمان در حال صدور است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: صدور ویزا در اصفهان کمتر از 24 ساعت طول می‌کشد و افراد می‌توانند در گروه‌های پنج تا 50 برای درخواست ویزا اقدام کنند.

زاهدی با بیان اینکه مبلغ صدور ویزا 30 دلار به علاوه یک 100 هزار ریال برای ثبت نام است، تاکید کرد: افراد بدون ویزا به مرزهای کشور مراجعه نکنند چراکه طبق مقررات عراق و کشور خودمان نمی‌توانند وارد کشور عراق شده و مجبور به بازگشت خواهند شد.

انتهای پیام

کد N1046821

وبگردی