آفتاب
در پایان نشست امروز مطرح شد؛

انتقاد نایب رئیس کمیته المپیک به شیوه انتخاب ناظران فدراسیون‌ها

انتقاد نایب رئیس کمیته المپیک به شیوه انتخاب ناظران فدراسیون‌ها

علیرضا دبیر نسبت به نحوه انتخاب ناظران فدراسیون های المپیکی توسط اعضای هیات اجرایی انتقاد کرد و گفت: روش انتخاب صورت گرفته به هیچ وجه درست نیست.

به گزارش خبرنگار مهر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز شنبه در مورد انتخاب ناظر برای فدراسیون های المپیک بحث و بررسی کردند و طی آن در مورد معرفی ناظران هشت فدراسیون به نتیجه قطعی رسیدند. این درحالی است که انتخاب های صورت گرفته مورد انتقاد علیرضا دبیر نایب رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

دبیر در پایان این نشست با اشاره به معرفی ناظران برای فدراسیون ها گفت: افرادی که به عنوان ناظر انتخاب شدند همگی از گزینه های توانمند و قوی در رشته های مورد فعالیت خود هستند اما از نظر من آنها در هماهنگی کامل با فدراسیون های خود هستند و از این حیث انتخاب شدنشان به عنوان ناظر کار درستی نبود.

وی تصریح کرد: فردی که به عنوان ناظر انتخاب می شود نباید تا این حد هماهنگ و همسو با فدراسیون خود باشد. ناظر در واقع باید چشم کمیته ملی المپیک در فدراسیون مربوطه باشد نه فردی که به نوعی درگیر کار اجرایی در همان فدراسیون است.

دبیر با تاکید بر اینکه از نظر من انتخاب های صورت گرفته برای معرفی ناظران فدراسیون های المپیکی خوب نبود یادآور شد: با روش انتخاب صورت گرفته موافق نیستم. کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها اعتبار می دهد و بنابراین آنها باید همراه با کمیته حرکت کنند و در این راستا ناظران هم باید حرکتی موازات کمیته ملی المپیک داشته باشند در حالی که به نظر می رسد افراد منتخب بیشتر همسو با فدراسیون ها هستند.

کد N1046324

وبگردی