آفتاب

دلیل علاقه‌مندی مصطفی رحماندوست به کودکان

دلیل علاقه‌مندی مصطفی رحماندوست به کودکان

مصطفی رحماندوست در جمع کودکان بندر عباسی گفت: هر چه بیشتر برای کودکان می‌نویسم، بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند می‌شوم و دوست دارم همیشه در همین حوزه قلم بزنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، این نویسنده در دیداری صمیمانه با کودکان هرمزگانی، داستان «دو لاک پشت» و چند شعر از آثار خودش را برای کودکان خواند.

رحمان‌دوست ضمن بیان خاطرات کودکی، مطالعه‌ی کتاب را بهترین لذت دوران کودکی خود دانست و افزود: در کودکی علاقه‌ی زیادی به مطالعه داشتم و یکی از دلایل موفقیت خود را خواندن کتاب می‌دانم.

وی ضمن تاکید به خواندن کتاب خطاب به دانش آموزان گفت: کسانی که بیشتر کتاب می‌خوانند با فکرشان بر دیگران تسلط می‌یابند و به نسبت دیگران موفق‌تر خواهند بود.

این شاعر کودک مهمترین عامل نوشتن برای کودکان را علاقه‌ی شدید به آن‌ها دانست و عنوان کرد: هر چه بیشتر برای کودکان می‌نویسم، بیشتر به آن‌ها علاقه‌مندمی‌شوم و دوست دارم همیشه در همین حوزه قلم بزنم.

در بخش دیگر این برنامه دانش آموزان حاضر در سالن، شعر انار ( صد دانه یاقوت ) را هم‌صدا خواندن و شادی خود را برای حضور این نویسنده در جمع‌شان ابراز کردند.

در ادامه مدیر کل کانون استان هرمزگان ضمن تشکر از حضور این شاعر و نویسنده کودک، گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک بین کانون و آموزش و پرورش، اولین برنامه‌ی مشترک با حضور این شاعر و نویسنده‌ی حوزه‌ی کودک با هدف دیدار دانش آموزان برگزار شد.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: رحماندوست یکی از شخصیت‌های به‌نام در حوزه‌ی کودک و نوجوان به شمار می‌رود و نسل‌های گذشته و آینده با نام ایشان آشنایی دارند و این برنامه فرصتی شد که دانش آموزان از نزدیک با این چهره فرهیخته آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، امضای یادگاری مصطفی رحماندوست برای دانش آموزان، پایان بخش این دیدار صمیمانه بود.

انتهای پیام

کد N1045824

وبگردی