آفتاب
آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نمازجمعه تهران:

مردم در شناسایی نامزدهای انتخاباتی هوشیار باشند

مردم در شناسایی نامزدهای انتخاباتی هوشیار باشند

خطیب نمازحمعه این هفته تهران، با اشاره به انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مردم باید در بررسی شناسایی کاندیداهای محتمل هوشیار باشند و سوابق و عملکرد آنان را بدست بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان در پیش داریم، گفت: هر دو مجلس همه هستند اما انتخابات خبرگان بسیار مهمتر است.

وی تاکید کرد: مردم باید در بررسی شناسایی کاندیداهای محتمل هوشیار باشند و سوابق و عملکرد آنان را بدست بیاورند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گوشزد خطر نفوذ از سوی مقام معظم رهبری گفت: غربی ها می گویند توافق هسته ای فرصتی است برای انجام اصلاحات سیاسی و اجتماعی در ایران لذا مسولین باید هوشیار باشند.

وی تاکید کرد: غربی ها معتقدند با باز شدن فضا و بهبود روابط ایران و غرب می توانند به نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران دست یابند و با جذب جوانان، اخلال در باورها، بدست گرفتن مناطق تصمیم گیر، بازگرداندن سلطه اقتصادی و در نهایت ضربه به اسلام بدنبال دستیابی به این هدف خود هستند.

حجت الاسلام موحدی کرمانی با بیان اینکه کلید نفوذ دشمن برای رسیدن به هدفش آمریکا است، گفت: با هر کشوری ایران آمادگی مذاکره دارد بجز مذاکره با آمریکا؛ چرا که هدف آنان از مذاکره، نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است.

وی با بیان اینکه آمریکا در صدد نفوذ در عرصه های فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است، گفت: مسئولان باید مراقب باشند که چنین نفوذی شکل نگیرد که در آن صورت فاجعه خواهد بود.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به حوادث اخیر میان روسیه و ترکیه گفت: انتظار داریم که این دو کشور عاقلانه برخورد کنند و طرفین خویشتن داری کنند.

ادامه دارد...

 

کد N1045633

وبگردی