آفتاب

«زن لهستانی عاشق ایران» اول شد

«زن لهستانی عاشق ایران» اول شد

از میان مطالب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در هفته گذشته، گفت‌وگو با یک زن مترجم لهستانی که عاشق ایران است، بیشترین مخاطب را داشت.

در ادامه، پنج مطلب پربازدید ایسنا در هفته گذشته را مرور می‌کنیم:

5. «مرگ و ناتوانی میلیون‌ها ایرانی و بربادرفتن میلیاردها تومان ثروت با وجود ظرفیت عظیم پیشگیری!» عنوان گزارشی است از «فرشته هاشمی» که در آن بر ضرورت سرمایه‌گذاری برای «بهداشت و امر پیشگیری» به جای صرف هزینه‌های فراوان برای «درمان» تاکید شده است.

4. خبرگزاری اسپوتنیک در مقاله‌ای به قلم عماد آبشناس مدعی شد که هدایت عملیات زمینی نجات خلبان روس که چند روز پیش توسط ترکیه مورد حمله قرار گرفت را سردار قاسم سلیمانی بر عهده داشته است.

3. سرنگونی جنگنده روسیه توسط نیروی هوایی ترکیه در روز سه‌شنبه، یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان در هفته گذشته بود. در ابتدا اعلام شد که دو خلبان این جنگنده کشته شده‌اند اما بعد مشخص شد که یکی از آنان زنده مانده و نجات یافته است.

2. روز یکشنبه به دنبال انتشار شایعاتی مبنی گروگانگیری در بازار موبایل ایران در شبکه‌های اجتماعی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، آن را تکذیب کرد.

1. «درتا اسواپا» نام یک زن جوان لهستانی است که به گفته خود عاشق ایران است. گفت‌وگوی ایسنا با این مترجم که هم‌اکنون دانشجوی دوره دکترای تاریخ ایران اسلامی در دانشگاه تهران است، پربازدیدترین مطلب این خبرگزاری در هفته گذشته بود. این گفت‌وگو را «مهناز باقری» و «ساره دستاران» انجام دادند.

انتهای پیام

کد N1045318

وبگردی