آفتاب
قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در گفت وگو با مهر:

تخلف تعاونی های مسکن مهر به صورت ویژه پیگیری می شود

تخلف تعاونی های مسکن مهر به صورت ویژه پیگیری می شود

ملارد-قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی گفت: تخلف تعاونی های مسکن مهر به صورت ویژه پیگیری می شود.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای کلید خوردن پروژه مسکن مهر در کشور، در مجموع دو میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی برای این طرح تعریف و پیش بینی شد که تاکنون عملیات احداث یک میلیون و ۸۴۰ هزارواحد به اتمام رسیده و نزدیک به یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد نیز افتتاح شده است.

وی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ۱۵۰ هزار واحد دیگر نیز به بهره برداری می رسد که در صورت تحقق این امر، در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در مجموع، ۷۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی عنوان کرد:در حال حاضر نیز ۳۰۰ هزار واحد در دست ساخت است که ۵۰ درصد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد و عزم ما بر این امر استوار است که تا پایان سال آینده اکثر قریب به اتفاق واحدها را در سراسر کشور تکمیل و افتتاح کنیم.

وی گفت:در حال حاضر تسهیلات تعیین شده برای پروژه های مسکن مهر به رقمی بالغ بر ۵۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان می رسد که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵۳۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

مهرآبادی در ارتباط با تصمیم وزارت مسکن و شهرسازی در ارتباط با تخلفات و انحرافات برخی تعاونی های فعال در مسکن مهر گفت:بررسی این موارد به عهده وزارت تعاون و رفاه اجتماعی است و اخیرا نیز وزیر رفاه  نماینده ای را تعیین کرده که مقرر است مسائل ومشکلات موجود در برخی تعاونی های مشخص شده، بصورت ویژه پیگیری شود.

کد N1044525

وبگردی