آفتاب

خاطره‌‌ی نویسنده‌ی سریال «پاورچین» از قسمتی با نام «مومیایی»/عکس

خاطره‌‌ی نویسنده‌ی سریال «پاورچین» از قسمتی با نام «مومیایی»/عکس

مهراب قاسم‌خانی نویسنده‌ی سریال «پاورچین» تصویری از مهران مدیری، جواد رضویان و سیامک انصاری را به همراه خاطره‌ای در رابطه با یکی از قسمت‌های این سریال منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مهراب قاسم‌خانی که هراز گاهی خاطره‌ای درباره‌ی کارهای قدیمیش منتشر می‌کند، این بار به سراغ سریال «پاورچین» رفته و با انتشار تصویری از این سریال خاطره‌ای را درباره‌ی یکی از قسمت‌های آن به نام «مومیایی» در صفحه‌اش منتشر کرده است:

یه قسمت براى سريال پاورچين نوشته بودم به اسم موميايى.
براى اون قسمت احتياج داشتيم به يه تابوت كه قرار بود موميايى توى اون باشه. تابوت رو كه برامون آوردن متوجه شديم كه قبلاً ازش استفاده شده بوده و واقعاً متوفايى رو توش خوابونده بودن. يكى از بچه هاى تداركات هم كه براى پايين آوردنش از وانت كمک كرده بود، بعد از اين كه متوجه اين قضيه شد خيلى ترسيده بود و حالش بد شده بود. اين شد كه با پيمان و مهران و محسن چگينى يه نقشه خيلى پست فطرتانه به فكرمون رسيد.

نيم ساعت بعدش مهران همون همكارمون رو كه پسر جوونى بود و به بازيگرى هم خيلى علاقه داشت صدا كرد و گفت براى اين قسمت يه نقش خوب برات در نظر گرفتم. نقش موميايى. پسره كه اولش خيلى خوشحال شده بود وقتى متوجه نقشش شد نگران شد و اومد پيش من و پيمان كه بفهمه قراره چيكار كنه. ما هم با خونسردى گفتيم هيچى، فقط بايد بخوابى توى تابوت و شروع كرديم به تعريف قصه هاى ترسناک در مورد كسانى كه توى تابوت خوابيدن، كه ميگن روح آخرين متوفى ميره توى تن اون آدم يا اين كه اون روح تا آخر عمر دست از سرش برنميداره. ولى گفتيم كه نگران نباشه و ايشالله كه اين اتفاقا نميفته و فقط قراره شب بره اون تو و ببريمش ته باغ و يكى دو متر هم بيشتر قرار نيست روش خاک بريزيم و اگه روح اومد سراغش كافيه جيغ بزنه كه درش بياريم.
طفلى پسره كه داشت سكته ميكرد رفت پيش محسن و ازش خواهش كرد كه اين نقش رو بازى نكنه و محسن هم گفت وقتى آقاى مديرى تصميم بگيرن بايد انجام بشه و هيچ راه ديگه اى نيست... هيچى ديگه، يه ربع بعدش طفلى از لوكيشن فرار كرد و تا يه هفته كلاً ناپديد شد و جواب تلفن هيچ كسى رو نميداد تا بالاخره بچه ها با بدبختى پيداش كردن و به سختى بهش فهموندن كه شوخى بوده و برش گردوندن سر كار.

پ.ن: ما يه همچين شوخى هاى ظريف و شيرينى ميكرديم با هم.»

57245

کد N1044394

وبگردی