آفتاب
وزیر دادگستری:

طمع دشمن به سمت حوزه‌های فرهنگی است

طمع دشمن به سمت حوزه‌های فرهنگی است

وزیر دادگستری با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید،گفت: دولت یازدهم سایه شوم تحریم‌ها را از روی مردم برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در شورای اداری شهرستان گرمسار، اظهار کرد: برجام دستاورد بزرگی برای ملت ایران بود؛ اگرچه ممکن است هر دستاورد بزرگی هم، آفت‌هایی به همراه داشته باشد. این دستاورد تاریخی نتیجه زحمات و تلاش‌های دولت یازدهم و هوشمندی دیپلمات‌های ایرانی است و از این رو باید از آن‌ها تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای پسابرجام، افزود: برجام یک فضای مناسب و رو به‌جلو در کشور بوجود آورده است.

وی با بیان این‌که «ایران امروز در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد» ادامه داد: علی‌رغم وجود داعش در منطقه و حملات تروریستی در بسیاری از کشورهای منطقه، با تلاش مسئولان، کشور ما در شرایط خوب امنیتی و در بالاترین سطح امنیت قرار دارد.

وزیر دادگستری با اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان و گرمسار نیز خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد. تنوع آب و هوایی،امکانات زیرساختی مناسب، نزدیکی به تهران، گستردگی سرزمینی در استان و... همه و همه از جمله ظرفیت‌های این استان است که می‌توان با بهره‌گیری از آن مشکلات را مرتفع کرد.

وی با بیان این‌که «باید بهره‌وری بیشتری از امکانات کرد» ادامه داد: متاسفانه بهره‌وری در کشور ما بسیار پایین است و این یک ایراد بزرگ باید رفع شود. سمنان، استان معبری است، اتفاقات خوبی در زیرساخت‌های ارتباطی این استان در حال انجام است که می‌تواند تحول بزرگی به همراه داشته باشد. برقی‌کردن خط ریلی تهران- مشهد که بیشتر آن در استان سمنان عبور می‌کند و برقی کردن خط ریلی گرمسار - گرگان که منطقه را به خارج از کشور متصل می‌کند از طرح‌های بسیار خوبی هستند که اخیرا هم اعتبارات خوبی به آن اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که «قضات باید در همه حال مدافع حقوق مردم باشند»، افزود: قضات باید فضا را برای حفاظت و ارتقاء امنیت عمومی مردم ایجاد کنند.

وی با بیان این‌که «ناهنجاری‌هایی در کشور وجود دارد» تاکید کرد: قضات باید با این ناهنجاری‌ها مبارزه کنند.

پورمحمدی با بیان این‌که «دشمن به حوزه فرهنگ ، طمع دارد» اظهار کرد: طمع دشمن به سمت حوزه‌های فرهنگی است؛ لذا باید با هوشیاری بیشتری شرایط را رصد کنیم.

انتهای پیام

کد N1044119

وبگردی