آفتاب
پیام علوی به مناسبت هفته بسیج:

بسیج، توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است

بسیج، توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است

وزیر اطلاعات در پیامی تاکید کرد: بسیج، توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت السلام محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

«من همیشه به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام». امام خمینی (ره)

بسیج شجره ی طیبه‌ای است که ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است. او پیروزیش در جهاد اصغر را مرهون سعی و تلاشش در جهاد اکبر می داند. بسیج، توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است.

بسیجی، رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بسان عمّار و ابوذر و مقداد و کمیل حاضر و ناظر است. دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوانان برومند کشور، در پناه تفکر دوراندیشانه و واقع بینانه بسیجی نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده و مشکل گشا هستند.

هفته ی بسیج، هفته ی ایستادگی و ایثار و اطاعت از ولایت را به شما برادر بسیجی و دیگر همسنگران بسیجی تان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات

کد N1044069

وبگردی