آفتاب
معاون حقوقی مرکزمدیریت عملکرد،بازرسی وامور حقوقی وزرات کشور:

سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم برای مجریان مهم است

سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم برای مجریان مهم است

معاون حقوقی مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزرات کشور هم با تاکید بر لزوم کاهش پرونده‌های مرتبط با دستگاه ها در محاکم قضایی گفت: با وجود نقش مهم کارشناسان حقوقی دستگاه ها در رفع موانع ، وضعیت کنونی این بخش قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌علی اسماعیلی در اولین همایش حقوقی دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار کرد: یکی از راه های کم شدن دعاوی محاکم قضایی، کاهش پرونده های مرتبط با دستگاه ها با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان حقوقی است.

وی افزود: با توجه به کثرت قوانین کشور، به روز بودن کارشناسان حقوقی و دانش بالا و اطلاعات کارآمد آنها می تواند به حفظ و حراست از حقوق دستگاه ها منجر شود.

معاون حقوقی مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزرات کشور به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال نیز اشاره و اظهارکرد: مدیران دستگاه های دولتی مانع سوء استفاده از امکانات بیت المال برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوند.

اسماعیلی ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال جاری یک موضوع ملی بوده و آنچه برای مجریان مهم است، سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم می باشد.

انتهای پیام

کد N1044039

وبگردی