آفتاب
حاشیه‌های بازی نفت تهران و استقلال

حمایت منصوریان از صادقیان مقابل تماشاگران استقلال

حمایت منصوریان از صادقیان مقابل تماشاگران استقلال

در حالی که تماشاگران استقلال تهران با شعارهایی به پیام صادقیان فحاشی می‌کردند، علیرضا منصوریان از آن‌ها درخواست کرد که به فحاشی‌ها خاتمه دهند.

به گزارش ایسنا، نیمه دوم بازی نفت و استقلال تهران در حالی شروع شد که تماشاگران منصور پورحیدری را تشویق می‌کردند. در حالی که استقلال یک گل جلو افتاده، تماشاگران با قدرت بیشتری این تیم را تشویق می‌کردند.

علیرضا منصوریان طبق گفته قبلی‌اش تمام زمان بازی را روی نیمکت نشسته بود و دستیارش محمد خرمگاه در کنار زمین بازیکنان را هدایت می‌کرد.

در حالی که تماشاگران استقلال علیه پیام صادقیان شعارهایی دادند و به او فحاشی کردند، برای لحظاتی علیرضا منصوریان از نیمکت بلند شد و به سمت تماشاگران استقلال نگاه کرد و از آن‌ها خواست که به شعارها و فحاشی‌ها خاتمه دهند که با این حرکت تماشاگران استقلال در آن لحظه دیگر شعاری در مورد پیام صادقیان ندادند.

در تمام طول بازی یک نفر با دوربین دستی بین تماشاگران و همچنین در کنار زمین بازی تماشاگران فیلم می‌گرفت که به نظر می‌رسد این فیلمبرداری به خاطر مسائل امنیتی بوده است.

در دقیقه 63 بازی یعقوب کریمی اشتباهی کرد و باعث فرصت دادن به بازیکنان نفت شد که این اقدام او باعث اعتراض شدید پرویز مظلومی شد. البته این بازیکن در دقیقه 80 بازی اخراج شد تا روز بدش تکمیل شود.

آلویس نانگ بعد از تعویضش با عباس بوعذار به رختکن تیم نفت رفت.

هواداران تیم استقلال سید مهدی رحمتی پس از گرفتن ضربه بازیکن تیم نفت به شدت تشویق کردند.

انتهای پیام

کد N1044023

وبگردی