آفتاب
با اشاره به بیانات رهبر انقلاب؛

تاکید سعیدی بر هوشیاری دستگاه‌های امنیتی نسبت به جریان نفوذ

تاکید سعیدی بر هوشیاری دستگاه‌های امنیتی نسبت به جریان نفوذ

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسئولان به ویژه دستگاه‌های امنیتی نسبت به احتمال حضور جریان نفوذ در مراجع تصمیم‌گیری و گردنه های حساس کشور هوشیار باشد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان بسیج و هشدار ایشان در خصوص نفوذ افرادی که می خواهند به بهانه دوستی وارد تشکیلات شوند گفت:‌متاسفانه بحث نفوذ موضوعی است که از مدتها قبل توسط نظام سلطه جهانی پشتیبانی و هدایت می‌شود.

وی ادامه داد: افراد مختلفی از ابتدای انقلاب تاکنون با عناوین متفاوت موضوع نفوذ را در داخل کشور مدیریت کرده‌اند که یکی از مصادیق این موضوع حضور آن‌ها در مراجع تصمیم گیری و گردنه های حساس کشور است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن‌ها می خواهند در منشا‌ءهای تصمیم گیری موثر واقع شوند که این کار از طریق کانالهای دوستی و ارتباطات ممکن است پیش رود که نمونه آن افرادی همچون جیسون رضاییان است که پروژه نفوذ را در کشور پیگیری می کرد و وظیفه داشت که افراد مختلف را با عناوین متفاوت در لایه های مختلف دفاتر آقایان وارد کند.

سعیدی با تاکید بر هوشیاری مسئولان در این رابطه تصریح کرد: مسئولین در درجه اول باید از هوشیاری خوبی در این رابطه برخوردار باشند و مراقب مراجعه افراد در تشکل ها و جریان های خود باشند. در عین حال دستگاه‌های نظارتی نیز باید از آمادگی کامل برخوردار بوده و ساختارهای خود را طوری بازسازی ، ساماندهی و طراحی کنند که اگر فردی قصد نفوذ داشت نتواند از موقعیت خود سوء استفاده کند.

وی همچنین بر هوشیاری افزون دستگاه های امنیتی در این رابطه تاکید کرد و مراقبت از نفوذ را وظیفه ذاتی این دستگاه ها دانست.

انتهای پیام

کد N1043970

وبگردی