آفتاب
با اشاره به بیانات رهبر انقلاب؛

خجسته ‌پور: نفوذ نباید دستاویز برخی تسویه حساب‌های جناحی شود

خجسته ‌پور: نفوذ نباید دستاویز برخی تسویه حساب‌های جناحی شود

مسئول واحد ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین معتقد است که موضوع نفوذ نباید به دستاویز برخی تسویه حساب‌های جناحی تبدیل شود.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نفوذ،‌ اظهار کرد: حضرت آقا تذکر دادند که بعضی‌ها ممکن است از نفوذ استفاده دیگری کنند که این تذکر بجایی است. موضوع نفوذ نباید دستاویز برخی برای تسویه حساب‌های جناحی تبدیل شود. به خصوص که در حال نزدیک شدن به انتخابات مجلس هستیم و ممکن است از این مسأله سوءاستفاده شود.

وی ادامه داد: البته این مسأله از اهمیت موضوع نفوذ کم نمی‌کند و سیاستمداران و اقشار مختلف مردم باید در این زمینه دقت کافی را داشته باشند چرا که قطعاً دشمن بهترین طراحی‌ها را می‌کند و سعی دارد با ایجاد شبکه‌های مختلف که ممکن است انواع و اقسام اختلال‌ها را به وجود بیاورند در بین مردم و مسئولین نفوذ کنند.

خجسته‌پور اضافه کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی این مسأله را تحلیل کردند که دشمن می‌تواند با استفاده از دو بال نفوذ کند. یکی در بین اقشار مختلف جامعه و دیگری بین خواص و نخبگان. دشمن تلاش می‌کند قشر فرهیخته و خواص را با استفاده از برنامه‌های مختلف مود هدف قرار دهد تا در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نفوذ کند.

این عضو جامعه اسلامی مهندسین همچنین گفت: دشمنان وقتی از پروژه‌های نظامی و فتنه‌هایی مثل 88 مأیوس شدند با طراحی‌های دیگری تلاش دارند تا فرهنگ مقاومت ملت ایران را تحت تأثیر قرار دهند و مقام معظم رهبری نیز بار دیگر کلیدواژه‌ای با عنوان نفوذ را در این فرهنگ به کار بردند.

انتهای پیام

کد N1043835

وبگردی