آفتاب

یورش به مسجد الاقصی/ بازداشت ۱۷ فلسطینی

یورش به مسجد الاقصی/ بازداشت ۱۷ فلسطینی

یورش دوباره صهیونیست ها به مسجد الاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست، بازداشت ۱۷ فلسطینی و تخریب منازل فلسطینی از تازه ترین تحولات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل العهد، شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند.

از سوی دیگر، نظامیان اشغالگر قدس شب گذشته و صبح امروز، طی حملاتی به چندین شهر و محله در کرانه باختری و قدس، ۱۷ نفر از فلسطینیان را بازداشت کرده اند که در بین بازداشت شدگان یک نفر از اسیران آزاد شده و ۴ نوجوان وجود دارند.

منابع محلی همچنین از یورش نظامیان صهیونیست به خانه های شهیدان «حسام» و «بشار الجعفری» در شهر الخلیل حمله کرده و قصد تخریب این خانه ها را دارند.

از طرف دیگر، به گفته شاهدان عینی، به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «عناتا» واقع در شمال قدس و بازداشت شماری از شهروندان فلسطینی، درگیری های شدیدی بین نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان به وقوع پیوسته است.

نظامیان صهیونیست به بهانه مشارکت نوجوانان شهرک مذکور در انتفاضه، به خانه های آن ها حمله کرده اند و بخش هایی از این منازل را تخریب کرده اند.

امروز همچنین یک خودروی متعلق به یکی از صهیونیست ها هدف یک تک تیرانداز در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم قرار گرفت و به دنبال آن، رژیم صهیونیستی در این منطقه اعلام آماده باش کرد.

کد N1043730

وبگردی