آفتاب
یادداشت/ناصر سودانی

راهپیمایی اربعین جلوه اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی است

راهپیمایی اربعین جلوه اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی است

نماینده مردم اهواز نوشت: راهپیمایی اربعین جلوه ای از اسلام ناب و عشق بازی مسلمانان در مقابل اسلام ابوسفیانی و آمریکایی به جهانیان عرضه می کند

خبرگزاری مهر- ناصر سودانی: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که همراه با عاشقان حسینی سال گذشته در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کرده بود در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است، نوشت: راهپیمایی شیعیان در اربعین و شکوه تصاویر عشقبازی شیعیان جلوه ای روشن از اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام خشونت را به جهانیان معرفی می کند.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

اربعین بلوغ عاشورا و پژواک رسا و جاودانه نهضت امام حسین(ع) در کربلا است. این فریاد همیشه جاوید ضد طاغوت و عدالت خواهانه امام حسین(ع) که برخواسته از تقدیم هر آنچه رنگ تعلق دارد به حضرت دوست است که سبب شده که دل ها پنجره ای به روی امام حسین باز کنند و هوای او را در فضای دلشان استنشاق کنند.

راهپیمایی اربعین کنگره بزرگ جهانی و مردمی فارغ از تعلقات قومی، ملی و زبانی است، عاشقان امام حسین از ادیان مذاهب مختلف نیز در این راهپیمایی شرکت می کنند و میثاقی مجدد با آرمان های رهبر آزادگان می بندند. 

درس هایی که از این راهپیمای می گیریم اوج ایثار و یک رنگی است پذیرایی کنندگان افتخار می کنند که به راهپیمایان خدمت کنند و راهپیمایان در تلاش برای حضور در مرقد کعبه عشق هستند.

این چنین عشقبازی در کنار تصویری از اسلام که به جهانیان عرضه شده و جز خشونت، جنایت و رذالت چیزی ندارد، می تواند جلوه روشنی از اسلام ناب به جهانیان نشان دهد. امروز این راهپیمایی خط بطلانی بر آنچه که رنگ ظاهری اسلام بر خود گرفته و متعلق بر اسلام ابو سفیانی و آمریکایی است، می کشد.

عرصه راهپیمایی اربعین عرصه نمایش شکوه ارادت به اهل بیت(ع) است.

کد N1042972

وبگردی