آفتاب
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی:

کار و تلاش عامل اصلی از بین‌بردن فقر در جامعه است

کار و تلاش عامل اصلی از بین‌بردن فقر در جامعه است

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: آنچه برای انجام هر کار خیر و حرکت فرهنگی و دینی لازم است این است که کار با اخلاص و برای جلب رضایت خداوند صورت بگیرد و در این صورت است که ثمرات خوب و ارزشمندی خواهد داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه فرهنگی و هویت بخشی به خانواده طلاب بسیار مفید و مؤثر بوده و توانسته اثرات خوبی را در فرزندان طلاب داشته باشد.

وی افزود: ارائه خدمات فرهنگی از بروز آسیب در بین فرزندان جلوگیری می‌کند و مرکز خدمات باید ارائه این خدمات به خانواده‌ها و فرزندان طلاب را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای حضار با تاکید بر اهمیت کار بیان کرد: کار و تلاش عامل اصلی از بین بردن فقر در جامعه است، در جامعه ما، زمینه‌های کار به اندازه کافی وجود دارد فقط کافی است که کار آفرینان و جوانان همت کافی برای این هدف داشته باشند تا بتوانند با کار کردن ریشه فقر را در جامعه از بین ببرند.

در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تشکر از آیت‌الله موسوی‌اردبیلی بیان کرد: در تلاش هستیم که فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت و مأموریت حوزه باشد و بر اساس این هدف، خدمات مرکز بر محورهای توسعه خدمات به خانواده و فرزندان، توسعه خدمات به خدمات معنوی، فرهنگی و عاطفی و متناسب‌سازی خدمات بر اساس نقش روحانیت در جامعه و نقشی که در رسالت حوزه دارد، طبقه بندی شده است.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه اضافه کرد: گاهاً این کمبود در حوزه احساس می‌شد که اگر فرزند یک روحانی در تحصیل موفق و ممتاز می‌شد مورد تشویق قرار نمی‌گرفت حدود سه سال است که برنامه تجلیل از فرزندان ممتاز در مرکز راه‌اندازی شده است و با اهدای جوایزی از ممتازین تحصیلی تجلیل می‌کنیم که اثرات عاطفی ملموسی در بین آنها داشته است.

وی با اشاره به کسب مهارت‌های زندگی در بین خانواده طلاب اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف مرکز خدمات برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای است و در تلاش هستیم که خانواده‌ها مهارتی را آموزش ببینند تا بدین طریق نیز در اقتصاد خانواده سهیم باشند.

انتهای پیام

کد N1042903

وبگردی