آفتاب
وزیر اطلاعات:

تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور در فضای آرام و منظم در حال انجام است

تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور در فضای آرام و منظم در حال انجام است

وزیر اطلاعات اعلام کرد : تردد زائران اربعین حسینی و مسیرهای منتهای آنان به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران با نظم خاص در حال انجام است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در پایانه مرزی شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های گروهای اظهار کرد: وضعیت تردد زائران اربعین حسینی به لحاظ نظم، آرامش و سهولت دسترسی به امکانات رفاهی قابل مقایسه با اربعین سال های گذشته نیست.

وی افزود: از نزدیک، تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و مردمی که با جان و دل مشغول خدمت رسانی به زائران بودند را مشاهده کردم.

علوی خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تجلی عینی همدلی و هم زبانی دولت و ملت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد و گفت: برای خدمات رسانی به زائران، همه با تمام توان خود پای کار آمدند و در این راه یک وحدت و همدلی بی نظیر به چشم می خورد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: از اینکه برای برگزاری اربعین حسینی همه دست به دست هم دادند بسیار خرسند هستم و امید است زائران با امنیت و سلامتی کامل و قبولی زیارت حرم امام حسین (ع) با سلامتی کامل به وطن بازگردند.

وزیر اطلاعات در بازدید از پایانه مرزی چذابه از زیرساخت ها و امکانات این پایانه مرزی دیدن و از دست اندرکاران خدمات رسانی به زائران تقدیر کرد.

علوی همچنین در دیدار صمیمانه با تعدادی از موکب داران مستقر در پایانه مرزی چذابه به زبان عربی با آنان گفت و گو و از تلاش شبانه روزی آنان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

وزیر اطلاعات در دیدار با فرمانده مرزبانی خوزستان، فرماندار دشت آزادگان، امام جمعه سوسنگرد و مدیرکل حج و زیارت خوزستان در جریان اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

وزیر اطلاعات قبل از ظهر نیز از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی در ادامه بازدیدهای خود از پایانه های مسافری زائرین اربعین حسینی به مرز مهران عزیمت و از نزدیک در جریان امور مربوط به زائرین عتبات عالیات قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N1042487

وبگردی