آفتاب

50 درصد از لیست انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی مشخص شد

50 درصد از لیست انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی مشخص شد

رئیس ستاد انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی اعلام کرد: 50 درصد از لیست انتخاباتی حزب برای مجلس دهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام‌شهر و شمیرانات مشخص شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مغیثی در این باره اظهار کرد: در این جلسه که دکتر راه‌چمنی دبیرکل حزب هم حضور داشت، وضعیت نامزدهای پیشنهادی برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نتیجه، ستاد 50 درصد از لیست انتخاباتی حزب در حوزه تهران، ری‌، شمیرانات و اسلام‌شهر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص کرد.

وی در خصوص معیارهای حزب برای انتخاب کاندیداهای دهمین دوره مجلس، افزود: علاوه بر صلاحیت‌های عمومی که در قانون مشخص شده، داشتن گرایش فکری اصلاح‌طلبی، اعتدال گرایی، خط امامی، حامی محرومان بودن، مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی بودن، برخورداری از توانایی تعامل خوب داشتن با دولت تدبیر و امید، داشتن سوابق اجرایی مناسب، برخورداری از تحصیلات بالا در رشته‌های مختلف را از جمله معیارهای مورد نظر حزب در انتخاب کاندیداهاست.

مغیثی همچنین با تأکید بر حفظ استقلال حزب وحدت و همکاری ملی، خاطرنشان کرد: همکاری با دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب و بهره‌گیری از دیدگاه‌های و ظرفیت‌های آنها را در انتخابات پیش رو از جمله سیاست‌های ستاد انتخاباتی این حزب است.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی افزود: این حزب در زمان قانونی اسامی کاندیداهای مورد حمایت حزب را در تهران و شهرستان‌ها اعلام و به جامعه معرفی خواهد کرد.

وی در پایان از تمامی افرادی که قصد کاندیداتوری در سراسر کشور برای مجلس دهم را دارند و مایلند که از حمایت حزب و حدت و همکاری ملی در حوزه انتخابیه مربوطه برخوردار شوند، درخواست کرد در اسرع وقت تقاضای خود را به ستاد انتخاباتی حزب ارائه دهند.

انتهای پیام

کد N1042454

وبگردی