آفتاب
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

تدبیر و تدبر در آیات قرآن امری ضروری است

تدبیر و تدبر در آیات قرآن امری ضروری است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تدبیر و تدبر در آیات قرآن از جمله ضروریات زندگی مسلمانان است که موجب هدایت انسان خواهد شد اما کمتر به آن توجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، حجت‌الاسلام علی اکبر نصرتی در آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات استانی حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم طلاب و روحانیون در کردستان، اظهار کرد: قرآن کتابی تشریحی است که با تکوین انسان برابری می‌کند.

وی افزود: تمام آنچه در قرآن بیان شده است به صراحت در زندگی انسان وجود دارد و اگر انسان آنها را در زندگی خود به کار گیرد، سعادت دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به این‌که «امروز عمل به آیات قرآن در زندگی انسان کمرنگ شده است» عنوان کرد: تدبیر و تدبر در آیات قرآن از جمله ضروریات زندگی مسلمانان است که موجب هدایت انسان خواهد شد اما متاسفانه امروز کمتر به آن توجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسالت ما از برگزاری این مسابقات، سوق دادن مردم و به ویژه روحانیون به سوی تدبر در آیات قرآن و دوری از زمزمه‌های شیطانی است که امروز در جامعه افزایش یافته است.

نصرتی در پایان یادآور شد: خواندن قرآن، درک آیات و رساندن آن به جامعه مخاطب از جمله وظایف روحانیون است که باید مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

کد N1042412

وبگردی