آفتاب
معاون سیاسی استاندار گلستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و پای صندوق‌های رأی، باعث دلگرمی و افتخار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گلستان علی اصغر طهماسبی در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی، اظهار کرد: مردم بزرگترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند و هرکجا که نظام به آن‌ها نیاز داشته با وظیفه شناسی در میدان حاضر بوده و کمر دشمنان و بدخواهان نظام را شکسته‌اند.

وی یادآور شد: بیش از 36 سال مبارزه با گروه‌های تروریستی و 8 سال جنگ تحمیلی، انواع تهدید، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی و فشارها و هجمه‌های دشمن، از ملت ایران، ملتی استوار ساخته که با تبعیت از مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام راحل، شهدا و جمهوری اسلامی را به این جایگاه رفیعی که امروز در آن قرار گرفته ایم، رسانده‌اند.

وی در ادامه بسیج مردمی را یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های نظام در عرصه‌های گوناگون برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج که برآمده از نیروهای مردمی است باعث سرافرازی و نماد مقاومت ملت در مقابل همه توطئه‌های دشمنان است و امروز خرسندیم که فرهنگ بسیج، مرزهای جمهوری اسلامی ایران را درنوردیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان تصریح کرد: اگر امروز شاهد مقاومت مردم عراق، سوریه و یمن در مقابل تروریست‌ها و عوامل استکبار جهانی در منطقه هستیم، همه به واسطه فرهنگ مقاومت بسیج است که جمهوری اسلامی ایران بنیانگذار آن بوده و امروز در کشورهای اسلامی دیگر نیز در حال نهادینه شدن است.

انتهای پیام

کد N1042275

وبگردی