آفتاب

ورود 97 هزار خودرو به محورهای مواصلاتی استان ایلام

ورود 97 هزار خودرو به محورهای مواصلاتی استان ایلام

رئیس پلیس‌راه ایلام با اشاره به ورود 97 هزار و 687 وسیله نقلیه در دومین روز آذرماه به محورهای مواصلاتی استان از افزایش 113 درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

سرهنگ «محسن ناصری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: برابر آمار تردد شمار در دومین روز آذرماه تعداد 97 هزار و 687 خودرو وارد جاده‌های استان ایلام شده‌اند و بر اساس آمار به‌دست‌آمده در همین روز 7351 خودرو نیز وارد شهرستان مهران شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تردد در راه‌های مواصلاتی استان جریان دارد اما ترددها به علت حجم زیاد وسایل نقلیه به شهرستان مهران در مقاطعی با کندی انجام می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: با وجود حجم فراوان ترددها خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ‌گونه حادثه ناگوار رانندگی در جاده‌های استان ایلام رخ نداده است.

رئیس پلیس‌راه ایلام با اشاره به کوهستانی بودن اکثر راه‌های استان و دو طرفه بودن آن‌ها و عدم جداسازی از رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در صورت خواب‌آلودگی از ادامه رانندگی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در محورهای استان ناشی از واژگونی به علت خواب‌آلودگی است، از این‌رو می‌طلبد رانندگان در مسیر «ایلام - مهران» با وجود پیچ‌های زیاد کاملاً به جلو توجه داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1042199

وبگردی