آفتاب
رئیس جمهور عراق در دیدار با رهبر انقلاب مطرح کرد؛

توصیه های رهبر انقلاب درباره وحدت عراق قطعا تاثیرگذار است

توصیه های رهبر انقلاب درباره وحدت عراق قطعا تاثیرگذار است

رئیس جمهور عراق در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد که توصیه های ایشان در خصوص وحدت عراق قطعا در این کشور قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فواد معصوم صبح امروز در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با ایشان به جایگاه و نفوذ کلام حضرت آیت الله خامنه ای در میان مردم و مسئولان عراق به عنوان یک مجتهد و مرجع تقلید بزرگ، اشاره کرد و گفت: توصیه های جنابعالی درخصوص حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف در عراق، قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس جمهور عراق از کمک های جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در شرایط بسیار  سخت حمله داعش تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به مشترکات تاریخی، دینی و فرهنگی دو ملت ایران و عراق، گفت: ما خواستار گسترش بیش از پیش روابط دو کشور و استفاده از تجربیات و توانایی های ایران در زمینه های مختلف هستیم.

معصوم وضعیت عمومی عراق و انسجام و هماهنگی درونی را نسبت به گذشته بهتر ارزیابی کرد و افزود: در مقابله با داعش نیز توفیقات زیادی به‌دست آمده و هماهنگی ارتش، نیروهای داوطلب و پیشمرگان کرد زمینه ساز ضربات سنگینی به داعش شده است.

 

کد N1042084

وبگردی