آفتاب
اسماعیلی در تذکری مطرح کرد؛

افزایش واردات بی رویه باعث رکود بیشتر در واحدهای تولیدی می‌شود

افزایش واردات بی رویه باعث رکود بیشتر در واحدهای تولیدی می‌شود

نماینده مردم زنجان با انتقاد از واردات بی رویه گفت که متاسفانه این روال باعث رکود بیشتر در واحدهای تولیدی می‌شود؛ رویکردی که با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد اسماعیلی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز به وزیر صنعت گفت: متاسفانه همچنان واردات بی رویه با سرعت ادامه پیدا می‌کند که باعث رکود بیشتر در واحدهای تولیدی می‌شود.

وی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر کشور خسارات وارده به کشاورزان، باغداران و دامداران آذربایجان در سالهای 93 و 94 به دلیل سرمازدگی، خشکسالی و سیل گفت: این خسارات بالغ بر 500 میلیارد تومان است که تاکنون کمکی به آنها نشده است. اگر این وضع ادامه پیدا کند دیگر فعالیت برای کشاورزان و باغداران و دامداران امکان پذیر نیست. لذا لازم است اقدام جدی صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان درتذکر دیرگی بهوزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت هر چه سریعتر مطالبات فرهنگیان گفت: چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان همچون کارکنان سایر ادارات به موقع پرداخت نمی‌شود این باعث نگرانی فرهنگیان شده و باید هر چه سریعتر اقدام جدی صورت گیرد.

اسماعیلی همچنین با تبریک هفته بسیج گفت: طبق فرموده امام در کشوری که تفکر دلنشین بسیج طنین انداز شود چشم طمع دشمنان دور خواهد ماند از این رو یکی از وظایف مجلس و نمایندگان فرهنگ سازی تفکر بسیجی در جامعه به ویژه سطوح مدیریتی کشور است که اگر این اتفاق رخ دهد تمام مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی حل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1041957

وبگردی