آفتاب
کامران در تذکری مطرح کرد،

قانون مربوط به رزمندگان معسر هنوز اجرایی نشده است

قانون مربوط به رزمندگان معسر هنوز اجرایی نشده است

ماینده مردم اصفهان با تاکید بر این که نباید تنها شعار برای بسیج بدهیم گفت: در حال حاضر قانون مربوط به رزمندگان معسر و قطع نشدن مستمری پدر و مادر شهید دارای معلول اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسن کامران در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با تبریک هفته بسیج گفت که امروز تفکر بسیجی توانسته در جهان اسلام با انواع تفکرها از جمله داعش مقابله کند قطعا اگر این تفکر و مشی بسیج در ادارات مریض ما تزریق شود وضعیت بهتر خواهد شد.

وی همچنین با انتقاد از اجرایی نشدن قانون رزمندگان معسر و همچنین اجرایی نشدن قانون مربوط به قطع نشدن مستمری پدر و مادر شهید دارای معلول و مهجور گفت:‌ تنها نباید شعار برای بسیج بدهیم بلکه باید کارهای اقدامی نیز انجام دهیم امیدوارم این موضوع در بودجه 95 به احکام برنامه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در ادامه با انتقاد از نبود مشی ساده زیستی در کشور گفت: امروز بایستی از ساده زیستی مدرس یاد بگیریم کسی که حاضر نشد در آن زمان با کالسکه یعنی ماکسیمای فعلی به تهران بیاید و خانه سازمانی را قبول نکرد. امروز این فرهنگ وجود ندارد و در مقابل آن برای رفتن به سفری کلی پیغام می‌دهند و چانه می‌زنند و حتی حاضر به ارائه گزارش نیستند. این بدان معناست که نگاه به سفرها معیشتی شده است.

کامران ادامه داد: شرکت غله سال گذشته 37 هزار تن برنج واردات کرد و امسال این میزان برنج را به افراد با چک‌های بی محل داده است و وقتی مورد ایراد ذی حساب قرار گرفت زیرآب ذیحساب را زد.

وی در تذکری به وزیر کار خواستار پرداخت پول درمان کارگران ذوب آهن و حقوق معوقه آنها شد و در تذکری دیگر به وزیر نیرو بر لزوم پرداخت حق آبه و اجرای مصوبات شورای آب تاکید کرد.

کامران در پایان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بر پرداخت مطالبات بازنشستگان تاکید و ابراز امیدواری کرد که قوانین مصوب مجلس همچون دادن پاداش و حقوق و مزایای کارگران اجرایی شود؛ آن هم در شرایطی که هنوز مدیران عامل پاداش‌های آنچنانی می‌گیرند.

انتهای پیام

کد N1041936

وبگردی