آفتاب

نتانیاهو از تقویت تدابیر امنیتی در کرانه باختری خبر داد

نتانیاهو از تقویت تدابیر امنیتی در کرانه باختری خبر داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از افزایش تدابیر امنیتی در کرانه باختری برای توقف عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تاکید کرد: برای تقویت روند تدابیر امنیتی هیچ محدودیتی برای فعالیت‌های ارتش و دستگاه‌های امنیتی قائل نمی‌شویم. نیروهای اسرائیلی وارد تمامی روستاها، شهرک‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها شده و عاملان حملات را بازداشت خواهند کرد. همچنین خودروهای فلسطینی در زمان عبور از مسیرهای اصلی بازرسی می شود.

وی گفت: ما بدون هیچ محدودیتی شبانه روز علیه مهاجمان می‌جنگیم.

این اظهارات نتانیاهو درحالی مطرح شد که جوانان فلسطینی همچنان دست از مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران برنمی دارند و به انتفاضه علیه صهیونیست ها ادامه می‌دهند. در انتفاضه قدس ده‌ها فلسطینی شهید شده و صدها تن نیز زخمی شدند. همچنین تعدادی از صهیونیست‌ها در عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها نیز کشته شده‌اند.

نتانیاهو در سخنان دیگری تاکید کرد: هر کسی که کنترل بر مرزهای خود را از دست بدهد کنترل بر امور داخلی را نیز از دست می‌دهد. بسیاری از کشورهای اروپا و خارج از آن در حال درک این مسئله هستند.

وی گفت: دیوار حائلی که اسرائیل در مرزهای خود با مصر ایجاد کرده است باعث شده تا اسرائیل تنها دولتی باشد که از مرزهای خود در برابر نفوذ غیرقانونی محافظت کند.

موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این رژیم تدابیر امنیتی در مرز با نوار غزه را افزایش داده است.

انتهای پیام

کد N1041549

وبگردی