آفتاب
حزب‌الله:

تصمیم جدید کنگره علیه حزب‌الله نتیجه ایستادگی بر خط مقاومت است

تصمیم جدید کنگره علیه حزب‌الله نتیجه ایستادگی بر خط مقاومت است

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تصمیم جدید کنگره آمریکا علیه این حزب اعلام کرد: این تصمیم به علت پایبندی حزب‌الله به مقاومت در برابر تروریسم مورد حمایت آمریکا اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تصمیم اخیر کنگره آمریکا علیه این حزب را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب الله آمده است: تصمیم کنگره آمریکا که مستقیما حزب الله و حامیان آن را هدف قرار داده است به دلیل پایبندی به مقاومت در برابر تروریسم مورد حمایت آمریکا اتخاذ شده است.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه خود آورده است: این تصمیم نشان گر روحیه تکبرگرایانه آمریکایی هاست که قصد دارند در تمامی مسائل در سراسر جهان دخالت کرده و همه چیز را مطابق سیاست خود پیش ببرند.

حزب الله تصریح کرده است: ایالات متحده آمریکا هرگونه قوانین و اخلاقیات را که از جمله بدیهیات در روابط میان کشورهاست زیر پا گذاشته است. این حزب می افزاید: حزب الله لبنان همواره با تروریسم مقابله کرده است؛ چه تروریسم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و چه تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیستها که در سراسر منطقه نفوذ کرده اند.

حزب الله لبنان در پایان بیانیه خود تأکید کرده است: حزب الله صرف نظر از نسبت هایی که به طور ناجوانمردانه توسط نهادهای رسمی آمریکا به آن داده می شود به کار خود ادامه داده و همچنان حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیسم و تروریسم را در رأس اولویت های خود می بیند.

کد N1041065

وبگردی