آفتاب
سردار اشتری خبر داد:

افزايش سه برابری امکانات و تجهيزات ناجا برای اربعين امسال

افزايش سه برابری امکانات و تجهيزات ناجا برای اربعين امسال

ایلام-فرمانده نیروی انتظامی کشور از افزايش سه برابری امکانات و تجهيزات ناجا برای اربعين امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری عصر سه شنبه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: امکانات و تجهيزات ناجا برای اربعين امسال نسبت به سال گذشته سه برابر شده و به زائران توصیه می کنیم زمان بازگشت سفر خود را مديريت کرده و به منظور جلوگيری از ازدحام در مرز، بازگشت خود را به تاخير بيندازند.

وی بیان کرد: وضع امنيتی ما به ويژه در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه بسيار مناسب است و همچنين حضور زائران در مرزهای مذکور خوب است و تردد آنها با نظم خاصی انجام می شود.

سردار اشتری با اعلام آمادگی پليس برای ارائه خدمات به زائران اربعين، گفت: نسبت به سال گذشته، زائران ايستايی کمتری را در مرز دارند.

وی گفت: زائرانی که به صورت جمعی به مرز مراجعه می کنند، در صورت آماده شدن مانيفست بايد به صورت گروهی از مرز خارج و سپس وارد عراق شوند؛ کشور عراق از پذيرش اين نوع ويزا از سوی زائران خودداری می کند.

وی درباره بازار سياه ويزا گفت: زائران بايد ويزا را از مراکزی که از طريق سازمان حج و زيارت، وزارت خارجه و کنسولگری کشور عراق اعلام شده، تهيه و از مراجعه به محل های ديگر خودداری کنند.

سردار اشتري تصريح کرد: نرخ ويزا ثابت است و محل هايی که نرخ کمتر و بيشتر  آن را اعلام می کنند، معتبر نيستند.

فرمانده ناجا به زائران توصيه کرد: ويزاهای خود را از مبدأ تهيه کنند زيرا در پايانه های مرزی امکان تهيه رواديد وجود ندارد.

کد N1040949

وبگردی