آفتاب
قائم‌مقام سازمان اوقاف:

اربعین همایش قدرت تشیع است

اربعین همایش قدرت تشیع است

قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اربعین همایش قدرت تشیع و نشانه‌ وحدت امت اسلامی است.

قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اربعین همایش قدرت تشیع و نشانه‌ وحدت امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام عبدالرضا عابد در جلسه ستاد اربعین اوقاف‌ و امور خیریه‌ ایلام اظهار کرد: اربعین فرصت مناسبی برای ملت ایران، مردم عراق و جهان تشیع است و همایش بزرگی است که موجب وحدت امت اسلامی است و در کشور عراق، در نجف و کربلا و در ایران، در مرز مهران، چزابه و شلمچه از محل درآمد موقوفات مرتبط با امام حسین(ع) و کمک خیرین به زائرین اربعین خدمات‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که «خدمات‌دهی به زائران اربعین باید مورد توجه جدی قرار گیرد و سازمان اوقاف در اربعین حسینی از محل درآمد موقوفات مرتبط با زائرین امام حسین (ع)، خدمات‌رسانی خواهد کرد» افزود: این خدمات شامل توزیع غذا و اقلام فرهنگی در پایانه‌های مرزی مهران، چزابه و شلمچه و همچنین در کربلا و نجف خواهد بود.

عابد با بیان این‌که «با توجه به بازگشت همزمان زائران حسینی پس از اربعین از مرز مهران، اطعام و اسکان زائران یک ضرورت است» خاطرنشان کرد: اربعین فرصت مناسبی برای ملت ایران، مردم عراق و جهان تشیع است و همایش بزرگی است که موجب وحدت امت اسلامی است.

قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه حضور جمعیت میلیونی زائران در مراسم اربعین که با نیت واحد قدم در مسیر کربلا می‌گذارند تا به زیارت سالار شهیدان بروند را نشانه‌ای از عظمت و اقتدار اسلام و تشیع دانست.

انتهای پیام

کد N1040741

وبگردی