آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تشریح محدودیت های ترافیکی اجلاس گازی تهران

تشریح محدودیت های ترافیکی اجلاس گازی تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام آماده باش صد در صدی نیروهای راهنمایی و رانندگی از آغاز محدودیت های ترافیکی در پایتخت ویژه برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در محدوده برگزاری اجلاس عادی و روان است افزود: محدودیتهای در نظر گرفته شده تا پایان اجلاس، ساعت ۲۱ امشب ادامه خواهد داشت و ماموران پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور حضور فعالی در این محدوده خواهند داشت.

وی گفت: این محدودیت های ترافیکی در مناطق شهرداری یک، دو و سه تهران و مسیرهایی که به محل برگزاری اجلاس منتهی می شود به اجرا درآمده است.

سرهنگ عابدی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و از ساعت ۱۴ امروز بطور کامل ممنوعیت تردد تا پایان زمان برگزاری اجلاس خواهیم داشت خاطرنشان کرد: در طول بزرگراه شهید چمران از نیایش به سمت شمال تا پل پارک وی مسیر رفت و برگشت و نیز بزرگراه مدرس از صدر به سمت شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت از تردد هرگونه وسایل نقلیه جلوگیری می شود.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان های یمن و رشید فضل الله نیز این محدودیت های تردد وسایل نقلیه اعمال شد.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین برای شهروندانی که قصد عزیمت به محدوده های فوق را دارند، گفت: شهروندان باید برای رسیدن به قصد مورد نظرشان از بزرگراه های همت و حکیم به سمت شرق و از بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به سمت شمال تهران تردد کنند.

سرهنگ عابدی افزود: شهروندانی که قصد تردد از شمال خیابان ولی عصر به جنوب و منطقه غرب تهران را دارند می توانند از پل پارک وی و بزرگراه شهید مدرس جنوب به سمت مقصدشان عزیمت کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با درخواست از شهروندان برای تردد کمتر تا زمان اتمام اجلاس به آنان توصیه کرد: تا حد ممکن از سفرهای غیر ضروری در محدوده یاد شده پرهیز کنند.

کد N1040730

وبگردی