آفتاب

حزب‌الله: اولویت ما مبارزه با تروریسم تکفیری و دشمن اسرائیلی است

حزب‌الله: اولویت ما مبارزه با تروریسم تکفیری و دشمن اسرائیلی است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از همه گروه‌ها خواست در راستای بهبود شرایط امنیتی این کشور همانند مقاومت اولویت خود را بر مقابله با "تروریسم تکفیری و دشمن اسرائیلی" متمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سایت العهد، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنرانی که در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای حزب الله در حسینیه‌ شهر مجدل داشت، با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مثبت موجود برای رسیدگی به بسیاری از موضوعات از جمله مشکلات امنیتی گفت: به موجب مسئولیت‌هایی که داریم به ویژه پس از انفجار های تروریستی منطقه برج البراجنه، ما بیش از هر زمان دیگری باید در میادین نبرد با تروریست‌ها حاضر شویم.

شیخ نبیل قاووق،‌ معاون شیخ صفی الدین نیز در مراسم بزرگداشت یکی دیگر از شهدای حزب الله در حسینیه‌ در شهر طلوسه با تاکید بر اینکه شکست داعش و تکفیری‌ها در سوریه ضرورتی ملی برای حمایت از لبنان است، گفت: مبارزه با تروریست‌ها نباید متوقف شده و یا دچار سستی و ضعف و غفلت‌ شود؛ این مبارزه نیازمند توافق ملی گروه‌های 14 و هشت مارس و نیز تمامی جناح‌های سیاسی در مقابل تروریسم تکفیری است.

قاووق تاکید کرد: تا زمانیکه مراکز تکفیری‌ها در ارتفاعات راس بعلبک و یا ارتفاعات سوریه هستند، امکان برقراری امنیت در لبنان وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: این نبرد تا پیروزی بر تروریست‌ها و تحقق آینده‌ای بدون حتی یک داعشی در لبنان و سوریه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

کد N1040709

وبگردی