آفتاب
امیر اسماعیلی:

با تروریسم برخورد سلیقه‌ای نمی‌کنیم

با تروریسم برخورد سلیقه‌ای نمی‌کنیم

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: تفاوت سیاست ما با غربیها در مبارزه با تروریسم این است که بر خلاف دول غربی ما با تروریسم به صورت سلیقه‌ای برخورد نمی‌کنیم وبه ریشه کنی هر نوع تروریسم فکر می کنیم.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پدافند هوایی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: وقتی بعضی از دول غربی از تروریسم حمایت می‌کنند باید بپذیرند که ممکن است این جنایات روزی برای آنها هم رخ دهد و امروز تروریسم گریبان‌گیر حمایت کنندگان آن شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی فرانسه اظهار داشت: ما از حوادث تروریستی فرانسه نسبت به مردم آن نگران شده‌ایم، همانگونه که نسبت به اقدامات جنایت کارانه در سوریه، فلسطین، عراق، یمن و لبنان ناراحت هستیم.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: دول غربی در مبارزه با تروریسم سیاست یک بام و دو هوا را پیش گرفته‌اند و تروریسم را به خوب و بد تقسیم کرده‌اند و اگر تروریستی در راستای منافع آنها عمل کند تروریست خوب است و اگر اسلحه را به سمت خود آنها بگیرد و خلاف منافع آنها عمل کند تروریست بد نامیده می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی بیشترین سابقه را در تروریسم ستیزی دارد و شهدای ترور ما از جمله شهید صیاد شیرازی، شهید مطهری و شهدای هسته‌ای نمونه‌ای از اقدامات تروریستی در کشور ما می‌باشد و تفاوت سیاست ما در مبارزه با تروریسم این است که بر خلاف دول غربی ما با تروریسم به صورت سلیقه‌ای برخورد نمی‌کنیم و در مبارزه با اعتقاد و مقاومت در صحنه حضور داریم و به ریشه کنی هر نوع تروریسم فکر می کنیم.

کد N1040558

وبگردی