آفتاب
استاندار:

تسریع تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) ضروری است

تسریع تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) ضروری است

‌استاندار قم در بازدید از پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، خواستار تسریع در تأمین اعتبارات مورد نیاز فاز 2 این پروژه شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، سید مهدی صادقی روز دوشنبه از پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بازدید کرد و در نشستی با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر روند پیشرفت و موانع و مشکلات این طرح را مورد بررسی قرار داد.

استاندار قم در این بازدید با اشاره به ضرورت تلاش برای شتاب بخشی به روند اجرا و تکمیل پروژه ضلع شرقی اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل فاز دو این پروژه شامل صحن و شبستان اعتبارات خوبی در دو سطح ملی و استانی پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تأمین منابع و اعتبارات مورد نیاز این طرح گفت: در صورت تأمین منابع پیش بینی شده، این فاز در زمان مقرر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار قم همچنین با اشاره به احتمال تشدید مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر به دلیل مسدود شدن خیابان ارم در زمان بهره‌برداری نهایی از این طرح، گفت: تدابیر ترافیکی لازم برای پیشگیری از این مشکل باید در جلسات شورای ترافیک استان اتخاذ شود.

‌پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) به عنوان یکی از طرح‌های مهم و ملی استان قم با 22 هزار متر مربع عرصه و 50 هزار متر مربع زیر بنا، دارای بخش‌های مختلفی مانند کتابخانه، شبستان، صحن و فضاهای جانبی است.

انتهای پیام

کد N1040204

وبگردی