آفتاب
چهاردهمین جلسه دادگاه بابک زنجانی

هشدار قاضی به بابک زنجانی؛ قبل از اتمام دادگاه پول نفت را بدهید

هشدار قاضی به بابک زنجانی؛ قبل از اتمام دادگاه پول نفت را بدهید

قاضی صلواتی به بابک زنجانی گفت: هشدار می دهم که قبل از صدور حکم دادگاه مبلغ بدهی خود به وزارت نفت پرداخت کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی و ۲ متهم دیگر پرونده فساد نفتی ساعت ۹ صبح روز دوشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

یکی از وکلای شرکت نفت در مقابل اظهارات بابک زنجانی در دادگاه گفت: ما نمی توانیم در مقابل دروغ های آقای زنجانی بایستیم و جواب دروغ هایش را ندهیم. پیمانکاران ما مشکل نقدینگی دلار و یورو داشتند. زنجانی مسئولان ما را فریب داد و گفت من بانک دارم و می توانم مطالبات پیمانکاران شما را به یورو و دلار بدهم اما پرداخت نکرد.

در ادامه قاضی صلواتی گفت: آقای زنجانی برای بار آخر به شما هشدار می دهم که قبل از صدور حکم دادگاه مبلغ بدهی خود به وزارت نفت پرداخت کنید و در این خصوص به وکلای داخلی و خارجی خود برای پرداخت بدهی تا پیش از صدور حکم دادگاه اطلاع دهید.

وقتی زنجانی به نماینده دادستان گفت شما مطلع نیستید، قاضی گفت: آقای زنجانی فقط شما درست می گویید؟ نماینده دادستان و وکیل شرکت نفت درست نمی گویند؟ بابک زنجانی در ادامه گفت: همه شما درست می گویید به جز من. نجفی معاون دادستان تهران نیز در ادامه گفت: ۷ جلسه است که همه را نادان و جاهل و ناآگاه به امور بانکی خطاب کرده ای و خودت را عالم می دانی.

این خبر در حال تکمیل است ...

کد N1040084

وبگردی