آفتاب

شماره نهم مجله بین الملل مهر/گفتگوی اختصاصی با سناتور مک‌کین

شماره نهم مجله بین الملل مهر/گفتگوی اختصاصی با سناتور مک‌کین

شماره نهم مجله بین الملل مهر در بخش های ایران در جهان، خاورمیانه و آفریقا، اروپا، آمریکا و آسیا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می شود تلاش می کند به بررسی تحلیلی تازه ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

گفتگو با سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در خصوص پیمان «ترانس پاسیفیک» از جمله مطالب این شماره از نشریه بین الملل مهر به شمار می رود.

گفتگو با «اولی هاینونن» معاون سابق آژانس، گفتگو با «مارک فیتزپاتریک» معاون اسبق وزارت خارجه آمریکا، گفتگو با «محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت و آزمون بزرگ وفای به عهد غرب در آژانس در مرحله اجرای توافق از جمله موضوعاتی هستند که در بخش ایران در جهان این نشریه منعکس شده اند.

گفتگو با «ریچارد مورفی» سفیر سابق آمریکا در عربستان، گفتگو با «عبدالرحمان مختار» مشاور شورای عالی انقلاب یمن، دلالتهای دیدار اسد با پوتین، چرایی حضور جدی روسیه در سوریه و گفتگو با «امیل لحود» رئیس جمهور پیشین لبنان از جمله مطالبی هستند که در این شماره مجله بین الملل مهر منتشر شده اند.

مشروعیت حقوقی حضور نظامی روسیه در سوریه، گفتگو با «لارنس کورب» معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا، سیاست خارجی اردوغان و میزگرد بررسی حضور نظامی روسیه در سوریه مطالبی هستند که مخاطبان می توانند در بخش اروپای مجله مطالعه کنند.

در بخش آسیای این شماره از مجله می خوانیم: رمزگشایی از فاجعه حمله آمریکا به بیمارستانی در قندوز افغانستان، گفتگو با «فاضل سانچارکی» مشاور رئیس اجرایی دولت افغانستان، گفتگو با «سید اکبر آغا» وزیر سابق عدلیه طالبان، پیمان ترانس پاسیفیک و گفتگو با «رتنومرسودی» وزیر خارجه اندونزی.

دوران پساتحریم در ایران و آمریکا، گفتگو با «دانیل سرور» مشاور سابق وزارت خارجه آمریکا، گفتگو با «ولادیمیر گونزالس کسادا» سفیر کوبا در ایران و گفتگو با سناتور «جان مک کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا نیز در بخش آمریکای مجله بین الملل شماره نهم منعکس شده اند.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظامهای منطقه ای و نظام بین الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره نهم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.

کد N1039484

وبگردی