آفتاب

واکنش سخنگوی دستگاه قضا به حادثه ورامین

واکنش سخنگوی دستگاه قضا به حادثه ورامین

سخنگوی قوه‌قضاییه با بیان اینکه ابعاد حادثه ورامین هنوز بررسی نشده است، گفت: تحقیقات در ارتباط با این پرونده همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، پنج شنبه گذشته سفر حجت‌الاسلام موسوی لاری به قرچک ورامین حاشیه‌ساز شد.

در این راستا وزیر کشور طی نامه ای به استاندار تهران خواستار رسیدگی به ماجرای حمله به وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین شد و سخنگوی وزارت کشور نیز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که  با هر کسی که بخواهد خلاف قانون عمل کند حتما برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای عصر امروز در نشست خبری خود با رسانه‌ها، در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه پرونده حمله گروهی به رهبری یک نماینده مجلس به آقای موسوی لاری در ورامین چه شد؟، اظهار کرد: همه باید قانون را رعایت کنند. هم سخنران، هم دعوت کننده و هم کسانی که بخواهند تعرضی خلاف قانون کنند. اگر سخنرانی دعوت شود که از پیش معلوم است، می خواهد فضا را بهم بریزد، دعوت نکنند. 

سخنگوی قوه‌قضاییه با بیان اینکه تحقیقات در رابطه با این حادثه همچنان ادامه دارد، گفت:‌ وزیر کشور به استاندار نامه‌ای نوشته و دستوری داده‌اند. هنوز ابعاد حادثه بررسی نشده است. مردم و نماینده مجلس ادعاهایی دارند که هنوز این موارد به صورت رسمی گزارش نشده و گزارش جامع از سوی مراجع رسمی نیز به قوه قضاییه نرسیده است. 
2917


کد N1039468

وبگردی