آفتاب
خصوصی‌سازی یا مخصوصی‌سازی؛

انتقاد یک نماینده به سیاست‌های اقتصادی دولت

انتقاد یک نماینده به سیاست‌های اقتصادی دولت

نماینده مردم بندرعباس در مجلس نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: اولویت اصلی اقتصاد، ثبات است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابوالقاسم جراره در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: امیدوارم وزارت امورخارجه و وزارت کشور تدبیری اتخاذ کنند تا مردم راحت‌تر بتوانند برای زیارت سید الشهداء اقدام کنند.

وی همچنین افزود: قطع‌نامه حقوق بشری به آقایانی که دنبال ارتباط با کدخدا بودند نشان داد که کدخدا قابل اعتماد نیست و یکبار دیگر حرف منتقدان را ثابت کرد؛ هرچند در این دولت متاسفانه روال شده که به منتقدان توهین کنند به جای این‌که پاسخ دهند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اولویت‌های اصلی مردم خودرو نیست اخیرا دیدیم که وام 25 میلیون تومانی خودرو به روش‌هایی به مردم اعطاء شد اما برای پرداخت وام سه میلیون تومانی دچار بدبختی و گرفتاری هستیم ، چرا برای حل مشکل خودروسازان خط اعتباری ایجاد می‌شود، اما برای حل مشکل ازدواج جوانان نمی شود این کار را کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس ابراز عقیده کرد: متاسفانه این تصمیمات باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود. چرا از همان روز اول به مردم نگفتند چقدر خودرو دارند؟ چرا نگفتند 110 هزار خودرو دارند؟ ابتدا بدون محدودیت اعلام شد بعد از سه روز سایت‌ها بسته شد. همچنین ابتدا بازپرداخت تسهیلات را 7 ساله اعلام کردند، بعد آن را 4 ساله گفتند، مردم چگونه اعتماد کنند؟

وی با تاکید بر این‌که «در اقتصاد اولین اصل ثبات است»، اظهار کرد: این در حالی است که متاسفانه شاهد ثبات نیستیم بهتر است کمی با مردم روراست باشیم.

جراره با اعتقاد به این‌که «ضعف مدیریت در هرمزگان به یک بیماری مزمن تبدیل شده است» مدعی شد: دوستانی که با هم در ستاد‌شان عکس سیاسی می‌گرفتند، یکی یکی به استان آمده و پست می گیرند ، بدون این‌که سابقه‌ای داشته باشند و افراد باسابقه استان در این صنعت کنار گذاشته می‌شوند ، اما ظاهرا انتخابات و برنامه‌های سیاسی آقایان مهم‌تر از تولید و کار است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان این‌که « شنیده‌ها حکایت از این دارد که مجددا زمزمه‌های الحاق بخش‌هایی از هرمزگان به فارس به گوش می‌رسد» گفت: به وزیر کشور اخطار می‌کنم به هیچ وجه به فکر انتزاع بخش‌هایی از هرمزگان نباشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفت: از سال 91 درخصوص واگذاری آلومینیوم فریاد می‌زنم ، اما توجهی نمی‌شود. چرا کارها را شفاف و دقیق انجام نمی‌دهید؟ این سازمان خصوصی‌سازی است یا مخصوصی‌سازی. به وزیر اقتصاد تذکر جدی می‌دهم که سریعا جلوی این واگذاری را بگیرد وگرنه عواقب آن و این حق‌خوری آشکار با خودشان است. آقایان این همه هزینه صرف واردات می‌کنند بخشی را هم به نفت ستاره اختصاص دهند تا به جای واردکننده ،‌به صادر کننده تبدیل شود.

انتهای پیام

کد N1039017

وبگردی