آفتاب

تذکر نماینده تبریز در خصوص پرهیز از اهانت به قومیت‌ها

تذکر نماینده تبریز در خصوص پرهیز از اهانت به قومیت‌ها

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به وزیر اطلاعات در خصوص شناسایی عوامل پشت پرده اهانت به مردم آذربایجان تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد اسماعیل سعیدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت هفته بسیج در تذکری به رئیس سازمان صداوسیما، گفت: تذکر جدی در خصوص پرهیز از اهانت به قومیت‌ها دارم. در حال حاضر بوی گند از دهان کسانی می‌آید که با توهین به قومیت‌ها و ملیت‌ها به دنبال تکمیل پازل دشمن جهت دامن زدن و تشدید اختلافات قومیتی هستند.

وی همچنین خطاب به وزیر اطلاعات گفت: عوامل پشت پرده این موضوع و اهانت به مردم غیرتمند آذربایجان باید شناسایی شوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: تنها راه نجات کشور در مقطع کنونی الگو قرار دادن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی و عمل بر مبنای آن است و لاغیر.

سعیدی ادامه داد: برای اجرای این سیاست‌ها نیاز به درک صحیح از شرایط کشور، پرهیز از نسخه‌های القایی غرب‌زدگان و بدخواهان ملت و کشور، تکیه بر منابع عظیم داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود و داشتن دغدغه حل مشکل و درک و لمس درد دردمندان و پابرهنگان است.

وی یادآور شد: داشتن روحیه و تفکر بسیجی و تکیه بر مدیریت کارآمد جهادی امروزه ضروری‌ترین نیاز اساسی کشور است و مشکل اصلی ما در مدیریت و برنامه‌ریزی و تکیه بر اصولی است که کارآمدی خود را از دست دادند.

نماینده مردم تبریز در مجلس، ایران را کشوری با فرهنگی عمیق و ویژگی‌های منحصر بفرد دانست و تصریح کرد: مسئولین باید از ظرفیت بزرگ مردمی جهت توسعه اقتصادی و خروج از بن‌بست‌های دیکته شده توسط دشمنان انقلاب اسلامی و مردم حداکثر استفاده را بکنند.

سعیدی با تأکید بر اینکه کشور و انقلاب ما بن‌بست ندارد، گفت: غفلت از تفکر بسیجی می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری بر کشور تحمیل کند.

وی افزود: ایثار و ازخودگذشتگی، خدمت بی‌منت، برخورد متعهدانه و مسئولانه با مسائل و مشکلات جامعه و مردم، طرفداری از پابرهنگان، اصرار بر حفظ استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور از عناصر اصلی این تفکر می‌باشد که امروز در سطح مدیریت‌های کلان بسیار به این عناصر نیازمندیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تأکید کرد: به مسئولان اکیداً توصیه می کنم کاری نکنند که به اعتماد مردم لطمه و ثلمه وارد شود. چرا که امروز مردم از مسئولین عمل می‌خواهند.

انتهای پیام

کد N1038966

وبگردی