آفتاب

هشدار مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم نسبت به خطر نفوذ دشمنان

هشدار مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم نسبت به خطر نفوذ دشمنان

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نسبت به خطر نفوذ دشمنان در عرصه‌های مختلف هشدار داد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نسبت به خطر نفوذ دشمنان در عرصه‌های مختلف هشدار داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«وَ لا تَرْکَنُوا إِلَی الَّذینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَ ما لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیاءَ ثُمَّ لا تُنْصَرُونَ (هود/113)

یکی از دغدغه‌های جدی نخبگان و فرهیختگان به ویژه پرچمداران دین و عزت کشور اسلامی ایران، خطر نفوذ فکری، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی جبهه سلطه و استبکار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی در جهان اسلام و کشور اسلامی ما و همچنین نفوذ عناصر و جریان‌های معاند در سنگرهای کلیدی و جایگاه‌های حساس تصمیم‌گیری نظام اسلامی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان ولی امر مسلمین بارها نسبت به آن هشدار داده‌اند و ملت ایران و مسئولان نظام را از آن برحذر داشته‌اند.

برنامه دشمن آن است که با نفوذ و سلطه بر جهان اسلام به ویژه کشورهای عراق، سوریه، یمن، لبنان و بالأخره فلسطین، به سوی ایران هجوم بیاورند و با فتنه عوامل داخلی و وابسته به استکبار که امروزه سودای رابطه با شیطان بزرگ را در سر می‌پرورانند، بتوانند در جهت براندازی نظام اسلامی و اگر نتوانستند تغییر رفتار و یا لااقل توقف ملت ایران و در نهایت شکستن هیمنه انقلاب اسلامی که برای جهان اسلام و مستضعفین عالم الهام‌بخش شده است را محقق نمایند.

آنچه زمینه‌ساز این نفوذ و سلطه بیگانگان و همچنین حضور عناصر وابسته به آنان را فراهم می‌نماید، غفلت برخی از خواص است که ناشی از بی‌بصیرتی و ساده‌لوحی و کم گرفتن حریف است که متأسفانه از این ناحیه دشمنان ملت ایران توانسته‌اند فتنه‌های عظیمی را در این کشور رقم بزنند.

مذاکرات هسته‌ای و نتیجه آن (برجام) و قطعنامه 2031 سازمان ملل که با رویکرد (نرمش قهرمانانه) با هدف رفع تحریم‌ها در جهت حل مشکلات اقتصادی اتخاذ شد تنها بهانه‌ای بود که در این مقطع حساس برخی از فشارهای جبهه استکباری کاسته شود و مسائل جهان اسلام پیش برود. لکن نباید باعث شود مسئولین ذیربط و متولیان امر به لبخند دشمن حیله‌گر دل خوش کنند و آن را الگویی برای حل مسائل دیگر معرفی نمایند و باید متوجه این نکته کلیدی باشند که ( و ما یعدکم الشیطان الا غروراً).

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأسی به امام راحل عظیم‌الشأن و ولی امر مسلمین حضرت ‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نسبت به خطر نفوذ دشمنان در عرصه‌های مختلف بخصوص در عرصه فکری و فرهنگی و سیاسی هشدار می‌دهد و اعلام می‌دارد به حکم ندای ملکوتی حضرت سیدالشهداء که فرمودند: «هیهات من‌الذله»، مبارزه با جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ظالم و جنایتکار مخالفت و مقابله با هرگونه نفوذ جریانات دلبسته به استکبار جهانی باید سرلوحه کار همه مسئولان نظام اسلامی، روحانیت معظم و ملت ایران قرار داشته باشد و نباید اجازه دهند که به بهانه‌های مختلف از جمله برجام، حیاط خلوتی برای بدخواهان نظام اسلامی که قریب به 40 سال با مبارزه خالصانه و نثار هزاران شهید و جانباز بدست آمده است، ایجاد گردد و آمریکای جنایتکار و سلطه‌گر که از درب بیرون رفته است از پنجره وارد شود.

به همه ناصحانه می‌گوییم که مراقب باشیم دشمن نفوذ نکند که اگر چنین شود سلطه دشمن برقرار می‌شود آنگاه باید چکمه‌های چدنی استکبار را بر پهلو و سینه‌های خود و ناموس‌مان تحمل کنیم.

و هیهات که فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت شدگان مکتب سرخ عاشورا و عاشقان ولایت اجازه دهند. دشمنان این ملت بر سرنوشت آنان مسلط شوند. «و لن یجعل‌الله للکافرین علی المومنین سبیلا» ».

انتهای پیام

کد N1038960

وبگردی