آفتاب

لغو بازی دوستانه آلمان و هلند، نتیجه اطلاعات فرانسه بود

لغو بازی دوستانه آلمان و هلند، نتیجه اطلاعات فرانسه بود

لغو دقیقه نودی بازی دو تیم فوتبال آلمان و هلند، در نتیجه اطلاعات دولت فرانسه درباره وجود پنج بمب در باشگاه هانوفر آلمان بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه «هانوفریشه آلگماینه تسایتونگ» گزارش داد، توطئه برای انفجار پنج بمب در وزرشگاه هانوفر آلمان درست قبل از بازی تیم‌های فوتبال آلمان و هلند باعث شد تا این بازی لغو شود.

این روزنامه آلمانی گزارش داد، توطئه‌ای از انفجار پنج بمب در ورزشگاه محل بازی میان تیم‌های فوتبال آلمان و هلند به واسطه اطلاعات آژانس‌های فرانسوی افشا شد.

این روزنامه در ادامه آورده است، محتوای این مدارک نشان داد که دولت آلمان باید این بازی را متوقف کند و دستور داد تا استادیوم نیم ساعت پیش از برگزاری بازی تخلیه شود. در این مدارک جزئیاتی از وقوع انفجار پنج بمب توسط پنج تن از اعضای یک گروه تروریستی و در جریان این بازی فوتبال مطرح شده است. هنوز هیچ فردی در رابطه با این تهدید دستگیر نشده است.

چهار روز پس از حملات مرگبار در پاریس که داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت، بازی دوستانه بین تیم ملی فوتبال آلمان و هلند که قرار بود در هانوفر آلمان برگزار شود، لغو شد. بر اساس گزارش‌ها، نیروهای امنیتی و پلیس دقایقی پس از باز شدن درها به روی تماشاگران و پیش از شروع بازی، از آنها خواستند استادیوم را ترک کنند. یک کنسرت هم به دلیل تهدیدهای امنیتی در این شهر لغو شد.

انتهای پیام

کد N1038876

وبگردی