آفتاب

اهدای قرآن فلزی به آستان مقدس حضرت معصومه(س)

اهدای قرآن فلزی به آستان مقدس حضرت معصومه(س)

هنرمندی از کرج، قرآن نوشته شده بر روی فلز را در حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در مراسمی رونمایی و به حرم این بانو اهدا کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، سیدعلی اصغر موسوی در این مراسم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: 17 سال است که به کتابت قرآن کریم مشغول هستم. زمانی که یکی از آثار هنری خود را به رهبر معظم انقلاب هدیه دادم، ایشان توصیه کردند که در کارهای هنری خود نوآوری داشته باشم و من نیز این رویه را سرلوحه کارهای خود قرار دادم.

وی با بیان این‌که «تاکنون هیچ اثر هنری و خطاطی غیر از آیات قرآن کریم طراحی نکرده‌ام» تصریح کرد: تاکنون آثار خطاطی قرآن کریم با خط شکسته نستعلیق، ثلث، ریحان و غیره کتابت کردم و در این مسیر ابزار مختلف استفاده کردم.

این هنرمند با اشاره به خادمی افتخاری خود در حرم حضرت فاطمه معصومه اظهار کرد: برای طراحی این کار، شش ماه روزانه 10 الی 12 ساعت به صورت پیوسته کار شده است و امید است حضرت فاطمه معصومه با کرامت خود، این هدیه را از من بپذیرند.

وی با بیان این‌که «در طول طراحی این اثر عنایت خاص اهل بیت(ع) مشهود بود» اظهار کرد: در این شش ماه بعد از این که از سر کار به منزل مراجعه می‌کردم، مشغول طراحی می‌شدم و روزی دو یا سه ساعت بیشتر نمی‌خوابیدم، ولی هرگز از کار خود خسته نشدم.

انتهای پیام

کد N1038353

وبگردی