آفتاب

هشدار رهبر حزب کارگر انگلیس در مورد اقدام علیه داعش

هشدار رهبر حزب کارگر انگلیس در مورد اقدام علیه داعش

رهبر حزب کارگر انگلیس گفت: افراد نباید در پاسخ به اقدامات تروریستی همان اشتباهات را تکرار کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس در یک سخنرانی به اعضای حزب خود گفت که برای محافظت از مردم این کشور از هر اقدام لازم حمایت می‌کند.

رهبر حزب کارگر افزود: با این حال، در زمان وقوع تراژدی درگیر نشدن با پاسخ‌هایی که چرخه خشونت و نفرت را تغذیه می کنند، اهمیت حیاتی دارد.

به گزارش بی.بی.سی، کوربین گفت: حملات وحشتناک پاریس موضوع رسیدن به حل و فصل جنگ داخلی در سوریه از طریق مذاکره و پایان دادن به تهدید داعش را ضروری‌تر کرده است.

وی افزود: همین درگیری‌ها در سوریه و عواقب ناشی از جنگ عراق است که برای داعش شرایطی ایجاد کرده تا رشد کند و حکومت مرگبار خود را گسترش دهد. هر کسی، از جمله مسلمانان انگلیس، می‌خواهد شکست عقاید مرگبار و ارتجاعی داعش را ببیند.

او گفت: اقدامی علیه داعش موفق خواهد بود و قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر خواهد کرد که از جهان عرب و اسلام بیاید و نه از یک مداخله خارجی.

رهبر حزب کارگر تصریح کرد: به همین دلیل ما از دولت خواستیم از طریق سازمان ملل متحد اقدام کند. ما باید از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که اخیرا به تصویب رسید برای تسریع تلاش جهت حل و فصل جامع درگیری استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N1038209

وبگردی