آفتاب

آیین رونمایی از جلد دوم کتاب «شهیدان همبستگی» برگزار شد

آیین رونمایی از جلد دوم کتاب «شهیدان همبستگی» برگزار شد

آیین رونمایی از جلد دوم کتاب شهیدان همبستگی (منادیان وحدت، امنیت و خدمت) که سرگذشتی از زندگی و مجاهدتهای سردار شهید نورعلی شوشتری و دیگر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در مهر ماه سال 1388 است برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مراسم امروز شنبه 30 آبان با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه و جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی زمینی سپاه در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

این کتاب سرگذشتی از زندگی و مجاهدت‌های سردار شهید نورعلی شوشتری و دیگر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در مهرماه سال 1388 است که با بیانی شیوا به بیان مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار شهید نور علی شوشتری و شهدای همبستگی می‌پردازد.

دیباچه این کتاب با عنوان عرصه های شکوفایی را سردار پاکپور نگاشته و در بخش پایانی این کتاب با عنوان "یادها و نشانه ها "،احکام، عکس‌ها و دلنوشته‌هایی از فرماندهان دفاع مقدس و همرزمان سردار شوشتری به نمایش در آمده است.

جلد اول کتاب " شهیدان همبستگی" در سال 1390 منتشر شد.

انتهای پیام

کد N1037975

وبگردی