آفتاب
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

عملیات ائتلاف بین المللی در سوریه و عراق فریبکارانه است

عملیات ائتلاف بین المللی در سوریه و عراق فریبکارانه است

«ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان ضمن «فریبکارانه» خواندن عملیات نظامی ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه و عراق، تصریح کرد: این ائتلاف تنها به دنبال سرنگونی اسد از قدرت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به عملیات نظامی ائتلاف بین المللی علیه داعش به رهبری آمریکا در عراق و سوریه تصریح کرد: عملیات این ائتلاف در سوریه و عراق فریبکارانه است.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه ائتلاف بین المللی علیه داعش به رهبری آمریکا هیچ هدفی جز سرنگونی بشار اسد از قدرت ندارد، بنابراین نمی توان گفت سران این ائتلاف در مبارزه با تروریسم دارای حسن نیت هستند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان همچنین با اشاره به اسامی کشورهای عضو ائتلاف بین المللی علیه داعش، اظهار داشت: بررسی کوتاه اسامی کشورهای عضو این ائتلاف به خوبی ماهیت واقعی آن را نشان می دهد، زیرا کشورهای عضو آن همواره حامی داعش بوده و نسبت به ارتکاب جنایت های هولناک علیه مردم بی دفاع هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.

وی همچنین به حملات اخیر پاریس اشاره کرده و اظهار داشت: مواضعی که در قبال عملیات تروریستی در فرانسه اتخاذ می شود باید در قبال اقدامات تروریستی در منطقه نیز اتخاذ شود تا این شائبه به وجود نیاید که جان انسان ها در پاریس از جان دیگر انسان ها در منطقه باارزش تر است.

کد N1037928

وبگردی