آفتاب

داعش کشته شدن سه فرمانده ارشد خود را تایید کرد

داعش کشته شدن سه فرمانده ارشد خود را تایید کرد

ایرنا نوشت: گروه تروریستی داعش در سوریه، کشته شدن سه فرمانده ارشد منطقه ای خود را در جریان بمباران ها و موشکباران اخیر روسیه و نظامیان سوری تایید کرد.

ستاد کل نیروهای مسلح روسیه امروز (شنبه) با اعلام این خبر افزود: شنودها و اطلاعات ثبت شده نشان می دهد، شبه نظامیان داعش مرگ «ابو نور العباسی»، «محمد بن خیرت» و «العقاب» فرماندهان عملیاتی خود را در ناحیه حلب تایید کرده و دیگر واحدهای داعشی نیز از آن آگاه شده اند.
بنا بر این گزارش، همچنین گروهی از شبه نظامیان داعش جسد «احمد ضیا» فرمانده کشته شده خود نزدیک منطقه کوه «جب الاحمر» را به یک محل دیگر منتقل کرده و از مراکز فرماندهی خواستار اعزام نیروهای تقویتی شده اند.
همچنین ژنرال «آندره کارتاپولوف» رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که هفته پیش نیز در منطقه «الاضخم»، داعش یکی از فرماندهان خود به نام ابو بکر را که در نتیجه اصابت بمب های روسیه کشته شد، دفن کردند.
روسیه روز گذشته با نابود کردن 826 موضع تروریست ها به وِیژه داعش و هلاکت 600 تروریست، شمار انهدام مواضع گروه های تروریستی در سوریه را در جریان 55 روز حمله های هوایی و موشکباران دریایی، به حدود 5000 هدف رساند.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، قطر و عربستان با همکاری رژیم صهیونیستی از پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد» برنامه جذب و اعزام تروریست های افراطی از سراسر جهان به سوریه و همچنین سازماندهی و تقویت گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره و داعش را آغاز کردند و براساس تازه ترین گزارش سازمان امنیت فدرال روسیه، 30 هزار تروریست از 100 کشور در صفوف تروریست ها در عراق و سوریه می جنگند.

310308

کد N1037518

وبگردی