آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اقتدار رهبری دشمنان را شکست داده است

اقتدار رهبری دشمنان را شکست داده است

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: اطاعت از رهبری و عالمان دینی می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ایجاد کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: اطاعت از رهبری و عالمان دینی می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، با بیان این‌که «هفته بسیج یعنی هفته قدرت و اقتدار» اظهار کرد: رهبر فقید انقلاب اسلامی با ابداع بسیج مستضعفین، ارتش 20 میلیونی یعنی ارتش قدرت و اقتدار را در جامعه تاسیس کردند.

وی ادامه داد: این کلام نورانی امام خمینی(ره) ما را به دوران گذشته رهنمود می‌کند که شخصیتی چون ملاعلی کنی از رهبران مبارز دوران ناصرالدین شاه با اقتدار در مقابل ناصرالدین شاه که می‌خواست مسجدی را تخریب کند ایستاد و ابهت شاه را با یک قرائت سوره فیل از بین برد.

این استاد حوزه با بیان این‌که «شخصیت‌هایی چون حاج ملاعلی کنی، دارای اقتدار اجتماعی و سیاسی در جامعه بودند و مردم گوش به فرمان عالمان و رهبران دین می‌دادند» اظهار کرد: اقتدار رهبران دینی، موجب عزت و استقلال جامعه اسلامی در برابر دشمنان است و در حال حاضر اقتدار و عزت رهبر انقلاب نیز همین طور است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که «اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی، بیانگر عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر بلوک‌های غرب و شرق است» گفت: این اقتدار تاکنون دشمنان را شکست داده و اهداف آنان را از بین برده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید با بیان این‌که «اطاعت از رهبری و عالمان دینی می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ایجاد کند» به پیروی از بیانات رهبری در موضوعات مختلف تاکید کرد.

وی بسیج را قدرتی الهی دانست و گفت: اگر مردم تابع این قدرت باشند، قطعا هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل، اقتدار الهی مقابله کند.

انتهای پیام

کد N1037474

وبگردی