آفتاب

تشکیل شرکت سهامی عام سازندگان تجهیزات نفتی در خوزستان

تشکیل شرکت سهامی عام سازندگان تجهیزات نفتی در خوزستان

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان از تشکیل تشکیل شرکت سهامی عام سازندگان تجهیزات نفتی در استان خبر داد.

علی کرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این شرکت با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و توسعه و رونق کار این سازندگان در شرایط پساتحریم در استان تشکیل شده است.

وی افزود: تشکیل این شرکت در راستای دستیابی و تحقق منطقه ویژه فناوری نفت و گاز است و طبق برنامه 51 درصد سهام به صنایع کوچک، 40 درصد به شرکت‌های بزرگ و 9 درصد آن به مردم عام واگذار شود.

کرانی تصریح کرد: درصدد هستیم برای این شرکت پذیره نویسی را انجام دهیم که این شرکت به نوعی ویترین استان در بحث سازندگان تجهیزات نفتی استان در سطح کارفرمایان داخلی و خارجی محسوب می‌شود و نشان دهنده ظرفیت‌های استان است.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان عنوان کرد: این شرکت باید شکل می‌گرفت زیرا ما به این نتیجه رسیدیم که برای رسیدن به اهداف خود در بخش ساخت و تولید قطعات نفت و گاز باید این شرکت را راه‌اندازی کنیم.

کرانی با بیان اینکه به دنبال به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های تولیدی خوزستان هستیم، بیان کرد: بیش از 250 تا 300 واحد سازنده تجهیزات نفتی در استان فعالیت می‌کنند و به عبارتی پتانسیل بالایی در این بخش در استان وجود دارد که این واحدها می توانند 51 درصد سهام شرکت سهامی عام را خریداری کنند.

انتهای پیام

کد N1037324

وبگردی